Címlapsztorik

Kitálalt az MVM munkatársa: üldögélnek és nem dolgoznak a dolgozók?!

A legabszurdabb történetet egy olyan embertől kaptuk, aki az MVM telefonos ügyfélszolgálatán dolgozik

-számolt be róla az Index is.

A neve elhallgatását kérő ügyfélszolgálatos leírta, a beérkezett hívások kezelése folyamatosan történik, és ami meglepő, van, hogy akár tíz percet is várnak a hívások között, mire végre beérkezik egy.

Hirdetés

NAGYON SOKAN VANNAK AZ ORSZÁGBAN ERRE A TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATRA, ÉS Ő MAGA IS TAPASZTALTA,

HOGY AZ EMBEREK A VONALBAN SOKAT VÁRNAK, AKÁR ÓRÁKAT IS, PEDIG LÁTJA, HOGY SOKSZOR VAGY 10-20 MUNKATÁRS TÖBB PERCIG VÁR TÉTLENÜL.

Olvasónk szerint azzal van a gond, hogy csak egy központi ügyfélszolgálati szám van, és a rendszer valószínűleg nem működik hibátlanul.

Ugyanis van, aki órákig hívja őket, az ügyfélszolgálatosok pedig szabadok a hívás fogadásra.

Vagy ha továbbkapcsolják az ügyfelet, akkor többször megszakad a hívás, ami szintén technikai problémának tűnik.

Ki mit gondol erről?

Valkai próbálta már elérni az MVM-et?

A fejlesztésnek vannak még további lehetőségei, mert az általunk megkérdezett szakember szerint az is okozhat gondot, hogy hiába van négy telefonszáma az ügyfélszolgálatnak, ha csak a szolgáltató előhívója változik (1, 20, 30, 70), maga a telefonszám nem.

Hozzátette, a beállítások száma szinte végtelen.

Hirdetés

Meg lehet oldani úgy, hogy három perc után felajánlja a későbbi híváslehetőségét, és úgy is, hogy az automata sorba állítja a hívásokat és akár 50-60 percig várakoztathatja a telefonálókat, akiknek csak a tűrési küszöbe határozza meg, a végsőkig kitart, vagy szentségelve lecsapja a telefont.

Mondd el a véleményed, kíváncsiak vagyunk rá!