Arnold Schwarzenegger a Lidl-ben! Ezt ne láttuk jönni, de igaz, bárki találkozhat vele!
Arnold még ezt is bevállalta! Sokaknak fog örömet szerezni.
Az idén 50 éves szupermarketlánc, a Lidl ledobta a marketing-atombombát, mivel gyakorlatilag az egyik legnagyobb nevet sikerült saját márkájuk, a Parkside mögé tenni.
A 76 éves Arnold Schwarzenegger lett a Lidl barkácstermékeinek új arca
– talált rá a Telex a European Supermarket Magazin hírére.
A volt politikus és színész egy reklámfilmben is népszerűsíti a barkácseszközöket.
Például fűrészt, akkus fúrót úgy, hogy közben filmbe illő szöveget mond:
“azért vagyok itt, hogy a sikerhez való eszközeimről beszéljek.
Íme a reklámvideó:
Minden, amit valaha is felépítettem, azért volt, mert a kezemben volt az erő, akárcsak neked. Nem féltem hibázni, a megszokottól eltérően gondolkodni”
– mondja, majd a következő pillanatban az Ovizsaru című filmjét megidézve arról beszél az őt földön ülve hallgató gyerekeknek, hogy mennyire fontos a kreatív gondolkodás.
Schwarzenegger nem először áll be egy márka mögé: 2019-ben a SodaStream kampányának arca lett.