Érdekes világ

Arnold Schwarzenegger a Lidl-ben! Ezt ne láttuk jönni, de igaz, bárki találkozhat vele!

Arnold még ezt is bevállalta! Sokaknak fog örömet szerezni.

Az idén 50 éves szupermarketlánc, a Lidl ledobta a marketing-atombombát, mivel gyakorlatilag az egyik legnagyobb nevet sikerült saját márkájuk, a Parkside mögé tenni.

A 76 éves Arnold Schwarzenegger lett a Lidl barkácstermékeinek új arca

Hirdetés

– talált rá a Telex a European Supermarket Magazin hírére.

A volt politikus és színész egy reklámfilmben is népszerűsíti a barkácseszközöket.

Például fűrészt, akkus fúrót úgy, hogy közben filmbe illő szöveget mond:

“azért vagyok itt, hogy a sikerhez való eszközeimről beszéljek.

Íme a reklámvideó:

Minden, amit valaha is felépítettem, azért volt, mert a kezemben volt az erő, akárcsak neked. Nem féltem hibázni, a megszokottól eltérően gondolkodni”

– mondja, majd a következő pillanatban az Ovizsaru című filmjét megidézve arról beszél az őt földön ülve hallgató gyerekeknek, hogy mennyire fontos a kreatív gondolkodás.

Schwarzenegger nem először áll be egy márka mögé: 2019-ben a SodaStream kampányának arca lett.

Mondd el a véleményed, kíváncsiak vagyunk rá!