Fontos változást jelentett be az OTP, minden ügyfelet érint
FONTOS: erről jobb, ha mindenki tud!
Fontos változást hoz a jövő tavasz az OTP Bank mobilbankot használó lakossági ügyfelek számára:
2022. március 1-től a hitelintézet kivezeti a lakossági SmartBank alkalmazást, helyét az új mobilbanki applikáció veszi át.
Az OTP Bank több évtizede kiemelt figyelmet fordít a különböző digitális pénzügyi szolgáltatásokra és fejlesztésekre, így rendkívül gyorsan alkalmazkodott a járvány miatti korlátozások hatására megváltozott ügyféligényekhez, és megtartotta előkelő pozícióját ezen a területen is, sőt a digitális fejlődés motorjává vált a magyar piacon.
Az OTP Bank számos fejlesztése közül az idei év egyik legjelentősebb innovációja az új internet- és mobilbank, illetve az ezekhez kapcsolódó digitális szolgáltatási szerződés.
Az új szolgáltatásra idén októberig már közel 400 ezren regisztráltak.
A folyamatosan növekvő népszerűség oka, hogy az új platformok használata során a hitelintézet olyan digitális élményt nyújt ügyfeleinek, amelynek köszönhetően úgy érezhetik, az egész bank ott van a kezük ügyében.
A mobilbankot rendszeresen használók száma az elmúlt másfél év alatt megduplázódott, ma már a letöltők száma meghaladja az 1,5 milliót, ezért a bank még jobban felgyorsította az új mobilbanki app fejlesztését is.
Ennek köszönhetően az új OTP Mobilbank alkalmazásban, várhatóan jövő tavaszra, elérhetővé válik minden olyan funkció, ami jelenleg a lakossági SmartBankban megtalálható.
Az új alkalmazás indulása óta számos új funkciót (Kiadásfigyelő, OpenBank, állampapír vásárlás, adományozási lehetőség) már elérhetővé tett a bank az ügyfelek számára.
Mindez lehetővé teszi, hogy várhatóan a jövő év március 1-jétől a lakossági SmartBank szolgáltatást kivezesse a hitelintézet, és ügyfelei már csak az új mobilalkalmazást használják majd.
„Meghatározó lakossági bankként a célunk, hogy a gyorsan változó ügyféligényekre a korábbiaknál rugalmasabb reagálást lehetővé tévő megoldásokra építkezzünk, és a korábbiaknál is funkcionálisabb és könnyebben használható alkalmazásokat fejlesszünk.
Átgondolt tervezés, letisztult dizájn, modern felületi elemek, érett megjelenés jellemzik új mobilapplikációnkat. Az látjuk, hogy ügyfeleink visszajelzései igazolják, jó úton járunk”
– mondta el Kuhárszki András, az OTP Bank digitális csatornáinak fejlesztéséért felelős vezető.
A lakossági SmartBank kivezetését követően átmenetileg a bank lakossági ügyfelei továbbra is be tudnak majd lépni az alkalmazásba, de a belépést követően számukra már csak az új Internetbank- és Mobilbank azonosított regisztrációja lesz elérhető az applikáción belül, ezzel biztosítva, hogy minden felhasználó számára könnyen elérhető legyen az új mobilalkalmazás.