CímlapsztorikÉrdekes világMisztikum

160 ezer ember vált fénytestté az elmúlt 1200 évben: tényleg elérheti az ember ezt az állapotot?

Bizonyíték egy másfajta “energiára” és létsíkra?

Az elmúlt 1200 évben mintegy 160.000 dokumentált eset került feljegyzésre olyan emberekről, akik szó szerint fénytestté váltak…

Sokan hallottak a spirituális közösségekben a fénytestekről, de vajon tényleg elérheti valaki ezt az állapotot? Meglepő tény, hogy mintegy 160.000 dokumentált eset létezik olyan emberekről, akik megtették ezt.

Hirdetés

Legutóbb 1998-ban történt, amikor Francis V. Tiso tiszteletes egy tibeti szerzetes, Khenpo Achö metamorfózisának volt tanúja, aki szó szerint “Szivárvány testté” vált.

Tiso tiszteletes Lama Norta-t, Khenpo Achö unokaöccsét, Lama Sonam Gyamtso-t, egy fiatal tanítványt és Lama Achö-t, a néhai Khenpo Achö dharma barátját kérdezte. Ők a következőket mondták el:

“Néhány nappal azelőtt, hogy Khenpo Achö meghalt, egy szivárvány jelent meg közvetlenül a kunyhója felett.

Miután meghalt, több tucat szivárvány jelent meg az égen. Khenpo Achö a jobb oldalán fekve halt meg.

Nem volt beteg, úgy tűnt, hogy semmi baja, és az Om Mani Padme Hum mantrát szavalta újra és újra. Szemtanúk szerint miután leállt a légzése, a teste egyfajta rózsaszínűvé vált. Az egyik ember azt mondta, hogy ragyogó fehérré változott. Mindegyikük azt állította, hogy elkezdett ragyogni.

Lama Achö azt javasolta, hogy barátja testét egy sárga ruhába öltöztessék, melyet minden Gelug szerzetes visel.

Ahogy teltek a napok, állításuk szerint a köntösön keresztül látták, ahogy a csontjai és a teste egyre kisebb lesz. Valamint gyönyörű, titokzatos zenét hallottak jönni az égből, és parfüm illatát érezték.

Hét nap után eltávolították a sárga ruhát, és testének nyoma sem maradt. Lama Norta és néhány személy azt állította, hogy Khenpo Achö a halála után megjelent nekik víziók és álmok formájában.”

Az elmúlt 1200 évben mintegy 160.000 dokumentált eset került feljegyzésre olyan emberekről, akik szó szerint fénytestté váltak.

Hirdetés

Az egyik első ilyen dokumentált eset egy Padmasambhava nevű szentről szól, aki elérte ezt a fénytest állapotot, illetve tanítványai közül is sokan megtették.

Mielőtt fénytestté vált, képes volt repülni a levegőben, valamint átalakítani a testét különböző formákká, amellyel a gonosz szellemeket és démonokat tudta elijeszteni, miközben a dharma védelmezőivé alakította át őket.

Szintén ő volt az első, aki otthagyta a lábnyomát mélyen egy kőbe ágyazódva, mielőtt fénytestté alakult át. Sok ilyen lábnyom még ma is látható ugyanezeken a himalájai sziklákon.

Padmasambhava emberi formájában Rinpocse Guruként volt ismert, és ő lehet annak a mondásnak az eredete, hogy “Minden, amihez ér arannyá változik.”

Amikor Rinpocse Guru a király Triszong Decen palotájába látogatott, a király túl vidám volt. Leborult előtte és számos dolgot felajánlott neki.

Amikor a király aranyport adott neki, ami pénznem volt azokban az időkben, és szokásos felajánlás a nagy mestereknek, Rinpocse Guru elhajította és azt mondta a királynak, hogy “Nem kell az aranyad. Számomra az egész világ olyan, mint az arany.”

Abban a pillanatban megérintett egy követ a lábujjával, ami ott hevert a földön, és a király valamint emberei jelen voltak, amikor megtapasztalták, hogy az egész terület úgy tűnt, mintha arannyá változott volna.

A fénytestté válás egyetlen egyszerű, de nehéz előfeltételen alapul: szeretni kell mindent egész idő alatt.

Természetesen ez az egész sokkal mélyebbről ered, mint hogy valaki mantrákat szaval, mudrákat hajt végre és vizualizál, valamint a tudatosság bölcsességénél, az egó nélküliség, az üresség és a mulandóság valamennyi jelenségének megfigyelésén is túlmutat.

Minden hang mantrának hallatszik, a gondolatok tudatossága az eredendő dharmakája, és a megjelenések az istenségek mandalái. Ezen tanítás legmagasabb szintjein elérhető a telepátia és a tisztánlátás együtt a teljes megvilágosodással.

A fénytestté alakulás sok kultúrában különböző neveken ismert:

Szufizmus: a legszentebb test vagy mennyei test
Taoizmus: a gyémánt test, a halhatatlanok és a felhőjárók
Jóga iskolák és Tantrikusok: az isteni test
Kriya jóga: a boldogság teste
Vadanta: a szupravezető test
Az ókori egyiptomiak: a világító test vagy pedig (AKH), vagy a karast
Gnoszticizmus: a tökéletes test
Hermetikus: a halhatatlan test
Alkímiai hagyomány: a smaragdtábla arany testnek hívja
Tibeti buddhizmus: szivárványtest

A tibeti buddhizmus mind a mai napig “szivárványtestről” számol be folyamatosan, melyben az emberek a fizikai testüket egy új, szivárványszínű energia formába alakítják át sok év gyakorlatot követően.

Sok esetben ezt az átalakulási folyamatot egy barlangban meditálva töltik el.

Amikor kijönnek és készen állnak saját fejlődésük ezen következő szintjére, akkor gyakran a kezüket vagy a lábukat közvetlenül kőbe nyomják.

Ekkor már egyszerű módon képesek átalakítani a kő atomjait téridővé, és néhányat ezen kéz- és lábynomok közül lefényképeztek és bárki számára hozzáférhetőek. Csak Tibetben és Indiában 160.000 szivárványtest esetet dokumentáltak.

Fénytest, tibetiül ja-lus, más néven szivárványtest. Bizonyos emberek elérték a hétköznapi testük fénytestté való átalakulását.

Ebben a folyamatban a fizikai test beleolvad természetes állapotába, ami a tiszta fény.

Mivel a test elemei megtisztulnak, durva megnyilvánulásukból átalakulnak saját tiszta lényegükké, kék, zöld, fehér, vörös és aranysárga színekké.

Ahogy a test feloldódik ebben az öt színben, egy szivárvány keletkezik, és minden, ami a fizikai testből marad, az a körmök és a haj.

A dzogcsen huszadik századi gyakorlói között, akik elérték a fénytest állapotát Namkhai Norbu Rinpocse tanítói és családtagjai találhatók, mint például nagybátyja Urgyen Danzin (Togden), két tanára Changchub Dorje és Ayu Khandro, valamint Changchub Dorje mestere Nyala Pema Dendul.

Forrás: www.fenyorveny.hu

Mondd el a véleményed, kíváncsiak vagyunk rá!

Kérjük kedveld partnerünket, ezzel is támogatva az oldal további működését

Köszönjük!