Misztikum

Kimbaja-leletek: bizonyíték az ősi űrhajókra a Földön?

Senki sem tudja, miről mintázták őket, és miért egyeznek meg szinte egy az egyben a ma létező modern repülőkkel és űrsiklókkal…

Egyesek szerint bizarr véletlen, mások szerint egyértelmű nyomok arra vonatkozóan, hogy egykor a Földünket csillagok közül érkező asztronauták látogatták….

Ezt az elképesztő felfedezést “állítólag” sírrablók találták a 20.sz. elején, Kolumbiában.

Hirdetés

A régészek Kr.e.6-Kr.u10-re lövik be?!

míg egyes kutatók eleinte rovarokkal és madarakkal azonosították őket, másoknak azonnal szembetűntek bizonyos dolgok, és elvetették ezt az elméletet…

Tény, hogy vannak köztük olyanok, amik mintha madarak lennének.

Pár darab viszont eléggé hasonlít repülőre…

Megtalálható rajtuk törzs, vízszintes és függőleges vezérsík. Ezen felbuzdulva lemodellezte három német repülőgép-mérnök (1994) és a reptetés sikeres volt

Nyilvánvaló bizonyíték az akkori fejlettségre!

Berepülő pilóta és a repüléstan szakértője: Jack A. Ullrich mutatott rá továbbá arra, hogy az első szárnyak delta alakja és a törzs repüléstanilag tökéletes keskenyedése azt jelzik, hogy az eredeti repülőgép lökhajtásos volt és a hangsebességnél gyorsabban közlekedett.

Másik repülőmérnök Adolph Heuer, miután megvizsgálta az arany modellről felvett képeket, felfigyelt a harmadik pontra, mely jelzi a repülő lehetséges sebességét.

Bár a legtöbb korunkbeli gép szárnya kissé felfelé hajlik, csak az aránylag nagy motorokkal ellátott gépek szárnya hajlik lefelé.

Hirdetés

Ott látjuk ezt a jellegzetességet a hangsebességnél gyorsabban repülő Concorde utasszállító gépen, és ott a kolumbiai aranytárgyon is.

Talán a farka a legkevésbé állati, de a leginkább repülőgép jellegű. Egyenlő szárú háromszög alakú sima a felülete és pontos derékszöget képez a törzzsel és a deltaszárnnyal. Nincs olyan madár vagy rovar, amelynek ilyen szárnya lenne.

Csak a halaknak van álló farkuszonyuk, de egyiknek sincs álló uszonya ellensúlyozó alsó uszony nélkül.

Az arany modell háromszög-elrendezése azonban szabvány alakzat a korszerű gépeken.

A farok másik érdekes vonása a jelzése, mely a kormányfelület bal síkján látható, pontosan ott, ahol sok repülőn a jelzés ma látható.

A jelzés talán ugyanannyira oda nem illő, mint maga a kisgép, mivel az arám vagy kora héber bet vagy B betű áll rajta. Ez talán azt jelzi, hogy az eredeti repülőgép nem Kolumbiából, hanem Közel-Keletről érkezett.

1994-ben, három amatőr német kutató, Algund Eenboom, Peter Belting és Conrad Lübbers létrehozta a tárgy méretarányos nagyobb mását, hogy megvizsgálják a repülési képességeit.

A modell 90 cm hosszú, szárnyfesztávolsága kb. 1 méter, tömege 750 gramm volt. A modellt egy propellerrel látták el, amelyet egy villamos motor hajtott. A reptetés sikeresnek bizonyult.

A modellrepülő a motor kikapcsolása után is elegáns siklórepüléssel landolt és lágyan ereszkedett le a leszállópályára.

Ez az arany repülőgépszerű tárgy egyáltalán nem az egyedüli Újvilágban felfedezett modellrepülő. Hat nagyon hasonló aranytárgy van kiállítva a chicagoi Field Természettörténeti Múzeumban (Field Museum of Natural History), másik kettő a Smith Természettörténeti Múzeumban Washingtonban és a primitív művészetek múzeumában (Metropolitan Museum of Art) New Yorkban.

Mindegyik a repüléstan törvényei szerint készült törzzsel, szárnyakkal és egyenlő szerű háromszögű kormányfarokkal teljes.

A kolumbiaival együtt összesen tizennégy van belőlük. Ezek is jóval öregebbek ezer évnél, de a lelésük helye nagy kiterjedésű.

Costa Ricában, Venezuelában és Peruban találtak rájuk. Ha együtt vesszük a modelleket, azt látjuk, hogy egyetlen, repülőgépnek tűnő tárgy különféle változatai.

Mondd el a véleményed, kíváncsiak vagyunk rá!