Kimbaja-leletek: bizonyíték az ősi űrhajókra a Földön?
Senki sem tudja, miről mintázták őket, és miért egyeznek meg szinte egy az egyben a ma létező modern repülőkkel és űrsiklókkal…
Egyesek szerint bizarr véletlen, mások szerint egyértelmű nyomok arra vonatkozóan, hogy egykor a Földünket csillagok közül érkező asztronauták látogatták….
Ezt az elképesztő felfedezést “állítólag” sírrablók találták a 20.sz. elején, Kolumbiában.
A régészek Kr.e.6-Kr.u10-re lövik be?!
míg egyes kutatók eleinte rovarokkal és madarakkal azonosították őket, másoknak azonnal szembetűntek bizonyos dolgok, és elvetették ezt az elméletet…
@roxyblazeahivatalos Orbán Viktor rajza: kiszúrtam rajta valamit amiről senki sem beszél! 😂#orbánrajz #vicces #humoros #magyartiktok #magyarmémek #aicontent #roxyblaze #digitálisinfluenszer #orbánviktor #orbanviktor #közélet #roxyblaze #magyarvalóság #rajz ♬ eredeti hang – Roxy Blaze - Roxy Blaze
Tény, hogy vannak köztük olyanok, amik mintha madarak lennének.
Pár darab viszont eléggé hasonlít repülőre…
Megtalálható rajtuk törzs, vízszintes és függőleges vezérsík. Ezen felbuzdulva lemodellezte három német repülőgép-mérnök (1994) és a reptetés sikeres volt
Nyilvánvaló bizonyíték az akkori fejlettségre!
Berepülő pilóta és a repüléstan szakértője: Jack A. Ullrich mutatott rá továbbá arra, hogy az első szárnyak delta alakja és a törzs repüléstanilag tökéletes keskenyedése azt jelzik, hogy az eredeti repülőgép lökhajtásos volt és a hangsebességnél gyorsabban közlekedett.
Másik repülőmérnök Adolph Heuer, miután megvizsgálta az arany modellről felvett képeket, felfigyelt a harmadik pontra, mely jelzi a repülő lehetséges sebességét.
Bár a legtöbb korunkbeli gép szárnya kissé felfelé hajlik, csak az aránylag nagy motorokkal ellátott gépek szárnya hajlik lefelé.

Ott látjuk ezt a jellegzetességet a hangsebességnél gyorsabban repülő Concorde utasszállító gépen, és ott a kolumbiai aranytárgyon is.
Talán a farka a legkevésbé állati, de a leginkább repülőgép jellegű. Egyenlő szárú háromszög alakú sima a felülete és pontos derékszöget képez a törzzsel és a deltaszárnnyal. Nincs olyan madár vagy rovar, amelynek ilyen szárnya lenne.
Csak a halaknak van álló farkuszonyuk, de egyiknek sincs álló uszonya ellensúlyozó alsó uszony nélkül.
Az arany modell háromszög-elrendezése azonban szabvány alakzat a korszerű gépeken.
A farok másik érdekes vonása a jelzése, mely a kormányfelület bal síkján látható, pontosan ott, ahol sok repülőn a jelzés ma látható.
A jelzés talán ugyanannyira oda nem illő, mint maga a kisgép, mivel az arám vagy kora héber bet vagy B betű áll rajta. Ez talán azt jelzi, hogy az eredeti repülőgép nem Kolumbiából, hanem Közel-Keletről érkezett.
1994-ben, három amatőr német kutató, Algund Eenboom, Peter Belting és Conrad Lübbers létrehozta a tárgy méretarányos nagyobb mását, hogy megvizsgálják a repülési képességeit.
A modell 90 cm hosszú, szárnyfesztávolsága kb. 1 méter, tömege 750 gramm volt. A modellt egy propellerrel látták el, amelyet egy villamos motor hajtott. A reptetés sikeresnek bizonyult.
A modellrepülő a motor kikapcsolása után is elegáns siklórepüléssel landolt és lágyan ereszkedett le a leszállópályára.
Ez az arany repülőgépszerű tárgy egyáltalán nem az egyedüli Újvilágban felfedezett modellrepülő. Hat nagyon hasonló aranytárgy van kiállítva a chicagoi Field Természettörténeti Múzeumban (Field Museum of Natural History), másik kettő a Smith Természettörténeti Múzeumban Washingtonban és a primitív művészetek múzeumában (Metropolitan Museum of Art) New Yorkban.
Mindegyik a repüléstan törvényei szerint készült törzzsel, szárnyakkal és egyenlő szerű háromszögű kormányfarokkal teljes.
A kolumbiaival együtt összesen tizennégy van belőlük. Ezek is jóval öregebbek ezer évnél, de a lelésük helye nagy kiterjedésű.
Costa Ricában, Venezuelában és Peruban találtak rájuk. Ha együtt vesszük a modelleket, azt látjuk, hogy egyetlen, repülőgépnek tűnő tárgy különféle változatai.



