Újra áll a bál Berki Krisztián körül: durva dolgok a bíróságon
Nem akármiket mondott…
Kétszeri halasztás után június 4-én tartották meg az első tárgyalást Berki Krisztián korábbi büntetőfékezési ügyében.
Az üzletember 2018-ban fékezett le szabálytalanul egy busz előtt, amelyben 2,5 millió, a híresség gépkocsijában pedig 14 millió forintos kár keletkezett.
Berkit közúti veszélyeztetéssel vádolják, legutóbbi tárgyalásán tagadott, a bíró kérdésére azt válaszolta, hogy nem tartja magát bűnösnek. Az ügyész ekkor két év hat hónapot kért.
Hétfő délelőtt került sor a celeb második tárgyalására az ügyben.
Berki már a júniusi tárgyalására is kirendelt ügyvéddel érkezett, nem korábbi védője képviselte, Sz. Rolandot később pedig felfüggesztették.
A mai tárgyalás, amelyen tanúkat hallgatnak meg, a láthatóan feszült Berki Krisztián megszólalásával kezdődött.
Újra elmondta, hogy az eset napján Szlovákiából tartott haza.
Állítása szerint nem volt szabálytalan az előzése, azért próbálta lehagyni a buszt, mert úgy érezte, „a sofőr nem szimpatizál vele”.
Az előzése közben a buszsofőr balra rántotta a kormányt, ekkor dudáltak is egymásra.
Miután kikerülte a buszt, a felesége szólt neki, hogy megérkeztek a célhoz, ekkor visszasorolt, és lassítani kezdett.
Azt mondja, azért állt meg, mert látta, hogy zárva van a lakópark kapuja,
SZERINTE A BUSZ PEDIG LASSÍTÁS NÉLKÜL BELEHAJTOTT AZ AUTÓJÁBA.
Berki állítja, hogy nem látta az előzni tilos táblát és a záróvonalat. Önmagát gyakorlott sofőrnek tartja, és már többször is előzött ezen az útszakaszon, most is a szaggatott vonalnál kezdte a manővert.
Becslése szerint maximum 25 százalékkal lépte túl a megengedett sebességet.
Amikor megállt, hogy beforduljon a lakóparkba, szerinte a busz még messze volt, nem is látta a visszapillantóban.
Rövid szünet után a tárgyalás Császár Gergely igazságügyi szakértő meghallgatásával folytatódott.
A bíró rászólt Berki Krisztiánra, hogy figyeljen, mert ő kérte a műszaki szakértő meghallgatását, a celeb pedig azt válaszolta, hogy jegyzetel.
Császár Gergő elmondta, hogy véleménye szerint a busz elkerülhette volna az ütközést, ha fenntartja a lassítást.