A szakkarai madár: ősi űrhajók, repülők elhallgatott bizonyítéka?
Vimanák Indiai Buddha írásban, vagy a Maja repülők is, de még a Bibliában is van ilyen írás, mint Ezékiel, aki utazott egy ilyen járművel a világűrben… mindez a véletlen lenne?
A szakkarai madár lehet az egyik legerősebb bizonyíték arra, hogy ősi technológia létezett a múltban, és égből alászálló “isteni” lények látogattak minket…
Egy lelet, amit a régészek legszívesebben elfelejtenének
A szakkarai madár egy jávorfából készült madár alakú tárgy, amelyet az egyiptomi Szakkara mellett találtak 1898-ban az egyik ókori sírban.
A sír kb. Kr. e. 200-ból származik.
A tárgy hossza 16 cm, szárnyainak fesztávolsága 18 cm, súlya 39,12 gramm. Jelenleg Kairóban, az Egyiptomi Múzeumban látható.
A leletet a megtalálása után 6347-es számmal könyvelték, és a kairói ősi leletek múzeumába küldték. 1969-ben dr. Messiha Khalil, az egyiptomi ősrégiségek tudósa és régész a múzeum pincéjében tisztogatott, amikor észrevette ezt a tárgyat.
Olyan jellegzetességei voltak, amelyek nem lelhetők fel a madarakban, hanem a repülőgépekre jellemzőek. Messiha, aki fiatalkorában repülőgép-modellező volt, egy repülőgép vonásait ismerte fel rajta.
Rábeszélte az egyiptomi művelődési miniszter helyettesét, dr. Moukhtart, hogy alakítson bizottságot a modell megvizsgálására.
1971. decemberében meg is alakult a történészekből és a légi-szakértőkből álló bizottság.
Különleges, repülni képes modell a múltból?
Sokan úgy vélik, hogy a szakkrai madárral kapcsolatban valójában semmi sme véletlen, és semmi sem az, aminek látszik.
Maga a madár igen érdekes paraméterekkel rendelkezik.
A modell orra hegyes, 3 cm hosszú, teste 13 cm, keskenyedő és függőleges vezérsíkban végződik.
A külön darabból álló, faragott, beillesztett farokfelület hasonló, mint a repülőgépek vezérszárnya.
A farok alsó része egyenetlen, valószínűleg valamit letörhettek róla.
Amikor megkérdeztek néhány repülőszakértőt és pilótát, mindegyik talált rajta valamilyen figyelemre méltó vonást. Ezek mindegyike azt bizonyította, hogy a tárgy megalkotói jártasak voltak a repülés elveiben.
A repüléstan egyik szakértője felhívta a figyelmet arra, hogy az egész modellen igen pontos az arányok elosztása, 2:1 és 3:1. Nyilvánvaló, hogy a modell nem véletlen műve és nem játéknak készült, hanem számítások tömkelegének az eredménye.
A tárgy jókora távolságot repül be kis lökéssel és egy vitorlázógép modelljének felel meg.
Minthogy az egyiptomiak arányos kis mintákat készítettek mindenről, amit építettek – mert a sírboltok tele vannak kis templomokkal, obeliszkekkel, harci szekerekkel, hajókkal, házakkal stb. – Messiha és több szakértő arra a következtetésre jutottak, hogy az ókori egyiptomiak kifejlesztették az első repülőgépeket.
Nézetük szerint a tárgy egy nagy vitorlázórepülő modellje lehet, amely súlyos terheket szállított.
Elhalhatott múltbéli szerkezetek írásos emléke
Belegondoltatok már abban, hogy elég érdekes az is, hogy a különböző ősi kultúrákban vannak ilyen repülő istennek vallott gondolatok.
Vimanák Indiai Buddha írásban, vagy a Maja repülők is, de még a Bibliában is van ilyen írás, mint Ezékiel, aki utazott egy ilyen járművel a világűrben.
Néha a csészealjak is és a többi formák azt jelzik, lehetnek ma is egész különös járművek a légterünkben.
Erich von Däniken is azt amit leírt műveiben, ha csak a fele igaz, már alapjaiban meg kellene az emberiség történelmét változtatni.