Csonka András kiakadt egy nagyvállalatra: “Kapják be” – totál igaza van?!
“Elegem van abból, hogy ebben az országban mindenféle következmények nélkül telibesz@rhatja az ügyfelét egy szolgáltató, miközben pénzt vár a szolgáltatásaiért”
Csonka András ritkán káromkodik, pláne nyilvánosan nem szokott nyomdafestéket nem tűrő hangnemben megnyilvánulni, most azonban olyan történt vele, ami miatt képtelen volt kordában tartani az érzelmeit.
A hétvégén leállt a mobilszolgáltatás a lakásában, emiatt sem wifije, sem tévéadás nem volt elérhető.
A színész bejelentette a hibát, de amit kapott a szolgáltatótól, az minden volt, csak segítség nem:
DE JÓ LENNE, HA VALAMELYIK KÖVETŐMNEK AZ ISMERŐSE VAGY ROKONA DOLGOZNA A VODAFONE CÉGCSOPORTNÁL, MERT AKKOR ÁT TUDNÁ ADNI AZ ÜZENETEMET, AMI ÚGY SZÓL, HOGY: KAPJÁK BE!
Elegem van abból, hogy ebben az országban mindenféle következmények nélkül telibesz*rhatja az ügyfelét egy szolgáltató, miközben pénzt vár a szolgáltatásaiért.
Hát ilyen nincs!
Napok óta nincs wifim, nem tudok használni semmit, sem a nyomtatót, sem az internetet, sem a tévét…
Bejelentettem, 80 perc várakozás után vették fel a telefont, nagy nehezen találtunk egy időpontot, mert ugyebár 4 órát adnak meg időtartamban a kiérkezésükre,
természetesen az is abszurdum, itthon ülök, és nem jött ki senki!
46 PERC UTÁN FELVETTÉK A TELEFONT, AMIKOR UGYE KÉRDEZTEM A HÖLGYET, HOGY MÉGIS HOGY KÉPZELIK EZT, AKKOR RÁM TETTE A TELEFONT.
ENNYIT RÓLATOK, VODAFONE CÉGCSOPORT.
-fakadt ki.